2025-04-30

Viena no visbiežāk pieprasītajām vakancēm, ko klienti mums uztic, ir pārdošanas amati. Neatkarīgi no tā, vai tas ir biznesa attīstības vadītājs, klientu apkalpošanas speciālists vai pārdošanas vadītājs, ziņa vienmēr ir skaidra: “Mums vajag kādu, kurš spēj veicināt rezultātus — un ātri.” 

Mēs saprotam. Pārdošana ir jebkura biznesa dzinējspēks, taču atrast īstos pārdošanas cilvēkus ir grūti — sarežģītāk nekā daudzi domā. Kāpēc? Tāpēc, ka panākumi pārdošanā reti kad ir tikai par pieredzi. Tie ir par attieksmi, pielāgošanos, motivāciju un spēju veidot kontaktus. 

Lūk, ko esam iemācījušies, meklējot pārdevējus dažādās nozarēs. 

Skaidri nosacījumi ir veiksmīgas atlases pamats 

Mēs vienmēr sākam ar to, ka palīdzam klientiem skaidri definēt, kāds pārdošanas profils viņiem ir nepieciešams. Vai jūsu pārdošanas process ir garš un konsultatīvs, vai īss un uz darījumu balstīts? Kādi ir galvenie tirgi, mērķi un KPI? 

Neskaidrs amata apraksts nepiesaistīs labākos kandidātus. Taču, ja mēs saprotam Jūsu biznesa modeli un pārdošanas stratēģiju, mēs varam atrast kandidātus, kuri ne tikai sasniedz, bet pārsniedz jūsu mērķus. 

Panākumus pārdošanā nodrošina cilvēks, nevis viņa CV 

Mēs, Tripod Link, raugāmies tālāk par CV. Protams, pieredze ir svarīga, taču mēs atkal un atkal esam pārliecinājušies, ka personības īpašības, attieksme un motivācija ir tikpat svarīgas — ja ne svarīgākas. 

Mēs meklējam cilvēkus, kuri spēj tikt galā ar atraidījumiem un atgūties no tiem. Cilvēkus, kuri uzdod gudrus jautājumus. Cilvēkus, kuri uzņemas atbildību par rezultātiem un mācās no kļūdām. Intervijās mēs novērtējam zinātkāri, psiholoģisko noturību un spēju ātri iemantot uzticību — tas ir patiesais pārdošanas panākumu pamats. 

Ātrums un enerģija – tas piesaista labākos kandidātus 

Labākie pārdošanas speciālisti tirgū nekavējas ilgi. Tāpēc mēs vienmēr iesakām klientiem rīkoties ātri — plānot intervijas bez vilcināšanās, sniegt atgriezenisko saiti laikā un parādīt, ka kandidāts ir novērtēts. 

Darba intervija ir abpusējs process, un talantīgākie cilvēki vēlas sajust virzību un jēgu arī no darba devēja puses. 

Jūs ne tikai pieņemat darbā — Jūs pārdodat iespēju 

Spēcīgiem kandidātiem ir izvēles iespējas. Tāpēc atlases procesā mēs palīdzam klientiem prezentēt ne tikai vakanci, bet iespēju. Attīstības ceļi, komandas kultūra, produkta vīzija — tās ir lietas, kas piesaista ambiciozus un mērķtiecīgus profesionāļus. 

Ja Jūsu uzņēmumam ir spēcīga vadība, produkts ar reālu potenciālu vai straujas izaugsmes posms — sakiet to skaidri. Tas ir tas, ko labākie kandidāti vēlas dzirdēt. 

Kāpēc Tripod Link? 

Tāpēc, ka mēs izprotam pārdevēju domāšanu. Mēs zinām, kā atpazīt patiesi spēcīgus kandidātus un kā runāt viņu valodā. Pārdošanas amata atlase ir viena no mūsu specialitātēm, jo mēs zinām, ko meklēt, kā uzrunāt kandidātus un kā gudri, ātri un veiksmīgi vadīt atlases procesu. 

Mēs arī ejam soli tālāk. Laika gaitā esam sapratuši – ja produkts vai pārdošanas process ir sarežģīts, ar personību vien nepietiek. Tāpēc, īpaši pārdošanas vadītāju atlasei, mēs bieži izmantojam arī intelekta testus, lai novērtētu, vai kandidāts spēs apgūt sarežģītu informāciju, domāt analītiski un ātri mācīties. Tas palīdz mūsu klientiem pieņemt darbā ne tikai kompetentus cilvēkus, bet tādus, kuri var kļūt par stratēģiski nozīmīgiem darbiniekiem.  

Neatkarīgi no tā, vai veidojat jaunu pārdošanas komandu vai meklējat darbinieku — mēs esam šeit, lai palīdzētu to izdarīt pareizi. 

Similar news

No personības iezīmēm līdz kompetencēm: kā Tripod testi atbalsta ar pierādījumiem balstītu talantu novērtēšanu
04 dec 2025

No personības iezīmēm līdz kompetencēm: kā Tripod testi atbalsta ar pierādījumiem balstītu talantu novērtēšanu

Mūsdienu organizācijās arvien skaidrāk ir redzams, ka augstu darba sniegumu veido ne tikai prasmes un pieredze, bet arī kompetences — uzvedības modeļi, kas nosaka, kā cilvēki domā, sadarbojas un risina problēmas. Personības iezīmes un kognitīvās spējas veido šos uzvedības modeļus, padarot psiholoģisko novērtēšanu par spēcīgu instrumentu uz pierādījumiem balstītai HR praksei.  Kas patiesībā ir kompetence  […]

Novērtēšana Organizācijas aptaujas Personāla atlase
Sevis prezentēšana dažādos interviju veidos
27 nov 2025

Sevis prezentēšana dažādos interviju veidos

Mūsdienu atlases procesā kandidāti bieži saskaras ar vairākiem interviju formātiem. Katrs no tiem — telefona, video vai klātienes — prasa atšķirīgu pieeju komunikācijai un videi. Lai gan jūsu prasmes paliek nemainīgas, veids, kā tās prezentējat, ir jāpielāgo konkrētajai situācijai. Izpratne par šīm niansēm ne tikai palīdz radīt pārliecinošāku iespaidu, bet arī demonstrē pašapziņu, profesionalitāti un […]

Organizācijas aptaujas Personāla atlase
Kas jums jāzina plānojot karjeru IT jomā
06 aug 2025

Kas jums jāzina plānojot karjeru IT jomā

Pēdējos gados IT darbinieku atlases temps ir palēninājies. Nozare turpina augt, taču lēnāk nekā līdz 2023. gadam, un pieprasījums pēc konkrētām specializācijām ir būtiski mainījies. Lai gan darba tirgū netrūkst CV, uzņēmumi arvien biežāk sastopas nevis ar kandidātu trūkumu, bet ar šauru kompetenču atbilstību — nepieciešami nevis jebkādi darbinieki, bet gan augsti kvalificēti speciālisti konkrētās […]

Organizācijas aptaujas
Pulsa aptauja vai organizācijas aptauja – kuru izvēlēties? 
16 2025

Pulsa aptauja vai organizācijas aptauja – kuru izvēlēties? 

Pēdējos gados uzņēmumi arvien biežāk interesējas par Pulsa aptaujām – īsām, regulārām aptaujām, kas paredzētas ikdienas izjūtu un attieksmes izpratnei. Tās ir kļuvušas modernas un šķietami ērti īstenojamas. Tomēr aiz šī ātruma un ērtuma slēpjas būtisks jautājums: vai šīs aptaujas patiešām sniedz to, ko no tām sagaidām?  Lai izvēlētos piemērotāko pieeju, ir svarīgi saprast abu […]

Organizācijas aptaujas
Kāpēc mēs dažkārt neredzam acīmredzamo? Apstiprinājuma aizspriedums HR praksē
16 2025

Kāpēc mēs dažkārt neredzam acīmredzamo? Apstiprinājuma aizspriedums HR praksē

Kopš sāku strādāt konsultēšanas jomā, esmu vairākkārt saskārusies ar kādu raksturīgu niansi. Tiekoties ar potenciālajiem klientiem, nereti nākas dzirdēt frāzi: “Es HR strādāju jau 10+/20+ gadus – es visu zinu, protu, māku, saprotu. Ar ko tieši Tu man vari palīdzēt?” Vai arī: “Es esmu pildījis/-usi simtiem dažādu testu – ko tad jūsu testos var atrast […]

Novērtēšana
“No MI apgūšanas līdz pielāgošanai”: prasme, kas izceļ veiksmīgākos kandidātus 2025. gadā 
27 mai 2025

“No MI apgūšanas līdz pielāgošanai”: prasme, kas izceļ veiksmīgākos kandidātus 2025. gadā 

Pirms pāris gadiem ieraksts CV “protu strādāt ar ChatGPT” lika izskatīties modernam un inovatīvam. Šodien, 2025. gadā, tas jau ir kļuvis par jauno “protu strādāt ar Word”. Mākslīgo intelektu izmanto visi, taču svarīgākais tagad ir — kā tieši Tu to dari.  Darba tirgū notikušas būtiskas pārmaiņas: vairs nepietiek tikai ar MI apgūšanu. Tagad tiek vērtēta […]

Personāla atlase
Darbinieki mazāk apsver iespēju par aiziešanu – iespējamie iemesli un ietekme uz darba tirgu
11 mar 2025

Darbinieki mazāk apsver iespēju par aiziešanu – iespējamie iemesli un ietekme uz darba tirgu

Tripod jau gandrīz 30 gadus veic darbinieku aptaujas gan Igaunijas, gan starptautiskās organizācijās un vienmēr ir analizējis darbinieku vēlmi mainīt darbu, proti, aiziet no pašreizējā darba devēja. 2023. gadā tika sasniegts visu laiku augstākais vēlmes aiziet rādītājs Tripod aptauju vēsturē – 35%. Savukārt, apkopojot pagājušā gada rezultātus, mēs novērojām būtisku šī rādītāja kritumu – līdz […]

Personāla atlase
Internacionālā atlase: Kā veiksmīgi piesaistīt globālos talantus
19 feb 2025

Internacionālā atlase: Kā veiksmīgi piesaistīt globālos talantus

Internacionālā atlase ir daudz vairāk nekā piemērota kandidāta atrašana. Tā ir ceļojums starp dažādām pasaules kultūrām, vērtībām un pieredzēm. Gadu gaitā mums ir bijusi privilēģija intervēt cilvēkus no dažādām valstīm – katrs ar unikālu stāstu, ambīcijām un skatījumu uz darbu un dzīvi. Šī pieredze ir devusi ne tikai praktiskas zināšanas, kā veiksmīgi atrast un piesaistīt […]

Personāla atlase
Sazinies